piatok 23. februára 2018

Ahojte, Vy, čo ste sem omylom zablúdili...
viete, aké som si dala predsavzatie do nového roku? Rozbehnúť svoj vlastný blog...Prečo? Pretože milujem písanie, zachytávanie spomienok, myšlienok a vecí, čo tvoria môj život. Možno to bude len moja platforma, ale nevadí :-).
Som slobodná mamička 7 ročnej dcérky. Každá slobodná mamička vie, čo to znamená. S partnerom sme sa rozišli skoro po 7 rokoch a bolo to najlepšie a najhoršie rozhodnutie zároveň. Ťažké obdobie, ťažké začiatky, ťažké dodnes...
A potom som začala žiť úplne inak...
Milujem svoju dcérku, to, aký máme vzťah, mám rada naše súkromie, domov, ktorý vlastne nemáme, lebo žijeme v podnájme, svoju rodinu, svoju prácu (väčšinou), seba, že to všetko zvládam, varenie, vypekanie, prírodu, hory, módu a kozmetiku a líčenie. A hudbu a knihy.
Toľko v skratke o mne...tak vitajte :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára